Провокаційні публікації газети «Дзеркало тижня» стануть предметом судового розгляду

Версія для друку
ceуд.jpg

Як повідомили RegioNews, колишній генеральний директор ДП «Укрспирт» Ігор Сухоносов звернувся із позовом до суду на редакцію газети «Дзеркало тижня» та власників веб-сайтів zn.ua, dt.ua про спростування відомостей, що не відповідають дійсності та негативно впливають на його ділову репутацію. Відповідна позовна заява була подана 24 лютого 2011 року. Про це сьогодні повідомив Артем Висоцький, адвокат Ігоря Сухоносова.
Підставою для звернення Ігоря Сухоносова до суду стало розповсюдження у газеті «Дзеркало тижня» та на веб-сайтах zn.ua і dt.ua недостовірної інформації щодо нього. Як наголосив адвокат Висоцький: «…Ігор Анатолійович обурений безпідставними звинуваченнями та довільними твердженнями з боку журналістів «Дзеркала тижня» та власників веб-сайтів zn.ua, dt.ua. Він вбачає найбільш дієвим способом захисту своїх прав звернення до суду, повідомляє "Багнет".
У публікаціях на зазначених ресурсах стверджується, що «…менеджери Укрспирту», зокрема Ігор Сухоносов, «є далекі від легального бізнесу люди». Тим самим честь, гідність та ділова репутація позивача поставлені під сумнів. Автори скандальних публікацій не надали жодних доказів на підтвердження своїх слів, тобто опублікували інформацію, яка може ґрунтуватися виключно на підставі рішення суду, яке набрало чинності.
«У своєму позові Ігор Сухоносов спростовує будь-які сумніви щодо своєї кваліфікації з боку окремих представників ЗМІ та вимагає відновлення його порушених немайнових прав, спростування недостовірної інформації та відшкодування моральної шкоди в розмірі 50000 грн.» – наголосив адвокат Артем Висоцький.
RegioNews

Коментоване Популярне

Приєднуйтесь!