НЕЗМІННИЙ КЕРІВНИК І СУМЛІННЯ ТРУДІВНИКІВ – ЗАПОРУКА УСПІХУ

Версія для друку
310119

ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» завершив 2018 рік з прибутком та суттєвими надбаннями в плані модернізації підприємства. Це – результат плідної праці з АТ «Укрзалізниця», яке є повноправним власником заводу. Сюди відправляється 95% продукції підприємства. Саме завдяки його переходу в підпорядкування «Укрзалізниці» набагато збільшилися обсяги замовлення, швидше та оперативніше стали розв'язуватися з фахівцями питання виробництва та поставок основної продукції – шпал та брусів стрілочних переводів.

За звітний період завод виготовив 516 тисяч штук шпал та 344 комплекти брусів стрілочних переводів на суму 413 млн. грн., отримав від реалізації продукції 410 млн. гривень чистого доходу. Це на 78 млн. гривень більше, ніж було передбачено річним фінансовим планом. І значно краще за минулорічні показники, бо чистий прибуток за рік склав 9 млн. гривень. Сплачено податків та обов'язкових платежів до бюджетів усіх рівнів та цільових фондів понад 39 млн. грн.
У 2018 році суттєво зріс попит населення міста і області на будівельний бетон та розчин, за рік реалізовано 2,1 тис. м3, який доставляється власними сучасними автобетонозмішувачами. За минулий рік вдалося наростити обсяги виготовлення продукції до 63,7 тис. м3, що на 20 тис. м3 більше, ніж було рік тому.
– Трудівники заводу спроможні сьогодні виготовити 800 тисяч шпал та 1500 комплектів брусів стрілочних переводів, – розповідає в. о. голови правління ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» Василь Куницький. – Та все залежить від потреб «Укрзалізниці». У минулому році, наприклад, вітчизняні залізничники різко збільшили замовлення, бо запланували велику модернізацію колійного господарства. І ми маємо бути готовими виготовляти орієнтовно 600 тисяч шпал на рік.
Діяльність заводу важлива не лише для залізничної галузі, а й для інших галузей економіки країни. Адже тут знаходять застосування комплектуючі від багатьох інших промислових підприємств. Кінцевий продукт – шпала – на 100% український. Зокрема при її виробництві використовується вітчизняний сталевий дріт, цемент, щебінь, пісок. Важливо й те, що й обладнання – також українського виробництва. Все це забезпечує роботою тисячі людей. Серед них є і громадяни, які потребують особливої уваги.
Так, шість найменувань комплектуючих поставляє підприємство УТОС. Частина продукції залізничного призначення у загальному обсязі виробництва УТОСу, на якому працює 240 чоловік, становить більше 50 відсотків.
Масовість виробництва принесла результат у вигляді прибутку, що дало змогу спрямувати чималі інвестиції в енергоефективність та модернізацію виробництва. Загалом у це вкладено понад 6,8 млн. грн. власних коштів підприємства. Зокрема, частина електродвигунів на виробництві була оснащена управлінням з частотними перетворювачами. Це сучасні пристрої, які дозволяють більш плавно запускати двигуни, при цьому знижується не лише споживання електроенергії, а й обладнання менше разів виходить із ладу через перенавантаження, що особливо актуально у осінньо-зимовий період.
Автоматизовано бетонозмішувальний вузол ваговими дозаторами для інертних матеріалів, що дасть можливість покращити точність та оперативність дозування матеріалів, що призведе до підвищення якості залізобетонної продукції. Для оновлення парку форм придбано металеві форми для виготовлення брусів стрілочних переводів. Суттєву економію дає скорочення споживання природного газу. Враховуючи його значне подорожчання останнім часом, на підприємстві застосовуються твердопаливні котли. І добре те, що на заводі утворюється достатньо підходящих паливовідходів – обрізків деревини. Нині ними опалюють виробничі й адміністративне приміщення, здійснюється гаряче водопостачання, частково тепло використовується і в процесі просушування бетону. Це рішення дозволило скоротити витрати газу на 25% тобто економити тисячі його кубометрів. Робота на переведення вироб- ничих технологій на тверде паливо триває.
Нині на підприємстві працює 441 осіб із середньомісячною зар платою в 10 тисяч 560 гривень. Це – кваліфіковані робітники і спеціалісти, які десятками років трудяться на заводі. Кожен працівник забезпечений соціальним пакетом, є премії, путівки на оздоровлення, матеріальна допомога. Все це чітко прописано у колективному договорі між адміністрацією підприємства і профспілковим комітетом.
Кадрова політика товариства заснована на твердих ділових принципах відкритості й інформованості. Також приділяється особлива увага розробці та впровадженню мотиваційних механізмів, щоб підвищити зацікавленість та задоволеність працею.
У 2018 році ПрАТ «Коростенський завод ЗБШ» виповнилося 60 років з дня його заснування. У подружньому житті цю дату називають діамантовою – від назви найміцнішого мінералу. Із твердінням каменю можна порівняти його історію: з гідністю вийшовши з кризи 80-х роках, колектив згуртувався і врешті сформувався у міцний союз. З нагоди ювілею самоокупного підприємства, що виготовляє деталі для верхньої будови колії від імені голови правління АТ «Укрзалізниця» Євгена Кравцова були нагороджені одні з кращих працівники Товариства знаком «За сприяння розвитку залізничного транспорту». Також від імені обласної та місцевої ради, а також від адміністрації заводу багатьом були вручені грамоти, грошові премії та подарунки.
Дуже важливо, що заводом залізобетонних шпал вже 22 роки незмінно керує Василь Іванович Куницький. Він зміг утримати це виробництво й у важкі часи, не дав йому занепасти і збанкрутувати. Він має величезний досвід господарника і керівника, член виконкому міської ради, голова Асоціації керівників підприємств нашого міста.
Іван КУНИЦЯ, наш позаштатний кореспондент.

Коментоване Популярне

Приєднуйтесь!