Для нас важливий кожен клієнт

Версія для друку
250216

2015 рік був складний для України, відбулося значне зниження ділової активності та падіння платоспроможності населення. Але незважаючи на складну економічну ситуацію в країні, колектив «Укрпошти» ефективно спрацював, мобілізувавши свої зусилля для задоволення потреб споживачів. Про перспективи розвитку та нові послуги у сфері поштового зв‘язку – у нашому інтерв’ю з начальником Коростенського ЦПЗ №2 Житомирської дирекції УДППЗ «Укрпошта» Н. Єременчук.
– Надіє Василівно, скажіть, будь ласка, чи досягнутий поштовиками очікуваний результат у 2015 році?
– Так, ми забезпечили виконання запланованих показників. Приріст доходів становить 4,4 % або + 4,9 млн. грн. в порівнянні з 2014 роком. Зростання доходів відбулось за рахунок видачі готівкових гривень, пересилання дрібних пакетів, посилок, приймання платежів. В результаті збільшення доходів та оптимізації витрат забезпечено прибуткову діяльність дирекції. Середня заробітна плата штатного працівника зросла на 107,6 %, а продуктивність праці – на 113,9 %. До бюджетів різних рівнів за рік сплачено 38,3 млн. грн.. податків, зборів та платежів.
– Очевидно, «Укрпошта» зважила на основні фактори успішного бізнесу: розширення спектру послуг та якісне їх надання:
– Авжеж, нині ми пропонуємо споживачам більше 50 різноманітних послуг. Зокрема, користується популярністю серед споживачів «Кур’єрська доставка». Кур’єр забирає реєстровані поштові відправлення просто у вас вдома чи в офісі і доставляє їх за вказаною вами адресою. Звичайно, відправлення можна і самостійно здати та отримати у відділенні поштового зв’язку. Також з метою задоволення потреб клієнтів, впроваджено послугу «Прискорена пошта», що дозволяє здійснити доставку відправлень того ж дня в межах міста та за 1-2 дні між обласними центрами. Враховуючи плідну співпрацю зі страховою компанією «Універсальна», запроваджено додатковий сервіс для клієнтів, які пересилають поштові відправлення. Наразі клієнт може застрахувати майно, що пересилається у поштовому відправленні, й бути впевненим, що при втраті посилки/бандеролі він отримає додатковий захист на суму заявленої вартості майна. З 1-го лютого «Укрпошта» запускає нову послугу з доставки відправлень масою понад 30 кг. Вантажі від 30 до 400 кг на пакетах доставлятимуться автомобілями між всіма обласними центрами у найкоротші строки. Для зручності наших споживачів діє особистий кабінет, що дозволяє швидко оформити супровідну документацію до поштових відправлень. Уперше запроваджені замовлення та доставка електроніки та побутової техніки з ТМ «Ельдорадо» через відділення поштового зв’язку. Доставка товарів з Китаю за 7-10 днів.
– А що пропонуєте споживачам в напрямку фінансових послуг?
– Завдяки співпраці з ПАТ «ФідоБанк», клієнти «Укрпошти» мають можливість оформити у відділеннях поштового зв'язку депозит «Поштовий» на унікальних умовах. Клієнт, розмістивши на ньому кошти, отримує не тільки 29 % річних при першому розміщенні на 3 міс., а й гарантовано – компенсацію комунальних у сумі від 200 до 600 грн. за кожний оформлений депозит. Цього року національний поштовий оператор спільно із «ФідоБанком запустив сервіс переказу коштів з картки на картку. Послугою можна скористатися на офіційному сайті «Укрпошти», а здійснити миттєвий переказ можна користувачам карток Visa або MasterCard, випущених будь-яким банком.
У рамках співпраці з ПАТ КБ «ПриватБанк» та РайффайзенБанк «АВАЛЬ», у низці відділень поштового зв'язку встановлені багатофункціональні POSТ-термінали. Завдяки цьому успішно розвивається послуга видачі готівкових гривень і поповнення платіжних карток.
Серед останніх нововведень – послуга «Страхування на здачу», яку можна придбати в усіх міських відділеннях області «на здачу» від 10 грн. До уваги клієнтів запропоновано страховий продукт «Медична допомога» з терміном дії 1 рік, страхова сума якого становить суму страхового платежу, помножену на 100, та страховий продукт «Решта для здоров'я» з терміном дії 3 місяці, страхова сума якого становить суму страхового платежу, помножену на 500.
– Мабуть, не варто забувати й про якість послуг...
– Цьогоріч ми впровадили власний єдиний контакт-центр і ввела в дію новий номер гарячої лінії – 0800-300-545. Також приймаються СМС-повідомлення за номером 067-400-34-00. Разом з цим, приймаються пропозиції щодо покращення роботи Житомирської дирекції на телефон гарячої лінії центру: (067) 412-36-55 або (067) 412-36-53.
– І насамкінець, поділіться планами на майбутнє.
– Ми прагнемо бути компанією, яка орієнтується на потреби споживача, щоб привернути увагу нових клієнтів і покращити обслуговування існуючих. «Укрпошта» й надалі буде вдосконалюватися, зокрема, розвивати електронні та фінансові послуги. Це означає, що велика увага приділятиметься бізнес-клієнтам, співпраці зі страховими компаніями тощо. Для нас важливий кожен клієнт, і його побажання та вимоги будуть враховані при подальших наших кроках у розвитку поштового зв’язку.
Розмову вела Юлія ПЛАКСИВА.

Comments

Написати новий коментар

The content of this field is kept private and will not be shown publicly.
  • Web page addresses and e-mail addresses turn into links automatically.
  • Lines and paragraphs break automatically.

More information about formatting options

Коментоване Популярне

Приєднуйтесь!